quash blogja
szerző quash | 2011, május 25 - 09:58

Véletlenül beleszaladtam pár régi tali videóba, ime:

III-ik Országos Punto Találkozó (Kaposújlak - 2006)

szerző quash | 2011, május 10 - 19:20

Pár dolgot sikerült az oldalon helyre rakni.

  • Újra mükődik keresés
  • Újra elérhető személyes fájl kezelő, "Saját adatok / File browser" alatt (csak Tagoknak !)
  • Oldal alján megjelent egy chat-bar, ahol tudsz beszélgetni bármelyik bejelentkezett felhasználóval (Kérlek tartsátok tiszteletben a másikat !)
szerző quash | 2007, október 25 - 19:48

2007. novemberi autó Magazinban megjelent egy cikk Abarth Grande Puntoról, ime:

szerző quash | 2007, október 23 - 21:17

DSCF2866Hol is kezdjem, talán ott hogy nincsen jogsim !, még két hétig :D
Persze ettől függetlenül megint elmentünk a világ végére (szó szerint), reggel fél hétkor nem tűnt annyira jó ötletnek elmenni Esztergomba, kb. 10 percig úgy is volt hogy inkább a takaró, de aztán győzött a mehetnék.

Úgy gondoltuk ha már Punto találkozóra Stilo-val megyünk, akkor tegyünk rá még egy lapáttal, és menjünk kettővel, mivel KBazsi kolléga szintén jelezte részvételi szándékát, előző nap egy rövid egyeztetés után megegyeztünk abban hogy fehérváron az alba pláza tetején találkozunk, ők úgy is tudnak egy rövidebb utat (csak tudnám akkor minek volt náluk GPS, és miért mindig ott fordultak valamerre ahol a mi GPS-ünk is azt mondta hogy forduljunk).
Lényeg az hogy eltévedés nélkül simán odaértünk, feltűnés mentesen amolyan Stilo konvojban (ja csak azok részére akik nem olvasták az elejét, Punto találkozóra mentünk – asszem ideje alapítanom egy Stilo klubbot is – két sárga Stilo feltűnés mentesen – haha )

szerző quash | 2007, augusztus 13 - 22:03

DSCF0728Két hete írtam hogy nagyon szomorúan, de megváltunk GT-től, nem volt egy egyszerű döntés de az embernek 28 évesen már picit máshogy is kell gondolkodnia.

Több mint fél éve tervezgettük már az eladást, de valahogy mindig közbejött valami, ettől függetlenül folyamatosan nézegettük a piacot. Alfa 147 JTD, Stilo 1.8 benzin, Stilo 1.9 JTD (116Le), és Grande 1.4 T-JET voltak az elsődleges kiszemeltek. Egy gyönyörű, törésmentes, jól felszerelt (digit klima, tető ablak, 6 légzsák, …) fehér 1.8-asról lecsúsztunk (aki akkor megvette GT-t nem adtuk neki oda), utólag belegondolva nem is baj hogy nem 1.8 szívó benzinest vettünk.
Volt pár kritérium aminek meg kellett felelniük: 3 ajtós, előbb említett motorok valamelyiket, kétzonás digit klima, 2004-nél FIATalabb, törésmentes (nem sérülésmentes, de mindenképpen törésmentes), magyarországi.

szerző quash | 2007, július 30 - 10:49

DSCF0938Sajnos ez is bekövetkezett, tegnap délutántól már nincsen meg a vörös ördög.
Nagyon sajnálom mert imádtam a kis dögöt, furcsa is volt átülni sima 55S-be (hogy ennek milyen magasan van az ülése), már aktívan keressük az utódját. Alfa 147 1.9 JTD, Stilo 1.8, Stilo 1.9 JTD, Grande 1.4 T-JET (150le), a lehetséges utódok, de sajnos fent nevezettekből picit sovány most a piac, T-JET pedig még nem kipróbálható, zsákbamacskát nem szeretnék venni.
Azt hogy miért adtam el sokan tudják, de mindentől függetlenül egy nagyon szeretni való kis autó, kevés ilyen kategóriás autó van, ami ha kell megy 222 Km/h (M7 GPS-el ellenőrizve, igaz téli keskeny gumival), durván 7s alatt van 100-on és az ültetett, keményített futómű miatt nagyon jól lehet vele kanyarodni. Persze szintén kevés olyan autó van amin csak idén váltot, légtömegmérőt, első lengéscsillapítókat, fékbetét/tárcsa, olaj 2x kell cserélni.
De az az érzés amit a gázpedál lenyomása nyújt az pótolhatatlan. Picit félek is az utódtól, fogjuk-e tudni ennyire szeretni.

szerző quash | 2007, május 31 - 12:41

Sokak által már megcsodált és ismert, Székely Pisti (Elaforg 2000 Kft, kedvenc támogatónk) tulajdonát képező Punto I VAN eladó sorba került.

adatai:
Gyártási év: 2002.12 !!!
1108cm3, benzines, 55LE(44KW)
118.000km!!!
Müszaki vizsga 2008.06-ig érvényes.
Extrák: Centrál zár, elektromos ablak, gyári immobiliser, ködlámpa, 14" könnyűfém keréktárcsa, fényezett lökhárítók, szervízkönyv, színezett üveg, vonóhorog, sérülésmentes, sportkormány, elől sporfékek.

szerző quash | 2007, május 22 - 12:26

 Nagy dilemába kerültem,

Nagyon itt az ideje hogy szeretett, féltett, és gyülölt kisautomtól megváljak.
Az okok elég nyilvánvalóak, már 7 éves, és most még kapok érte valamenyi pénzt is (kb. 1-1.2m), párszor már belevágtam, de néhány átkocsikázott délután után mindig meggondoltam magam.
Idáig nem igazán találtam megfelelő utódot, AR147 (1.9jtd v. 2.0sele) és Stiló (1.9jtd v. 1.8) -ban gondolkodtam, de valahogy nem találtam megfelelőt. Ezek még mindig benne van pakliban, de beraktam két új lapot is, az egyik hazai vizeken maradva Granda, másik az új szerelmem az új bravo.

szerző quash | 2007, március 28 - 07:20

Bizonyos időközönként picit jobban átbogarászom oldal látogatottsági adatait, és mindig megdöbbenek rajta. Azt hiszem bátran kijelenthetem népszerű lett ez oldal, ezt mi sem támasztja jobban alá mint ez a pár számadat:
Jelenleg az oldalon 1823 regisztrált felhasználó van, ebből 612-en tagok.
Az oldalt egy átlagos hétköznap 650-750-en nézitek meg, márciusban több mint 10.000 egyedi látogatón volt, és csak márciusban 2,5 millió találatot kapott az oldal, több mint 26 Gb adatot töltöttetek le rólunk ( oldalak, képek, videók, stb. )
Ez cool :)

szerző quash | 2007, március 6 - 00:26

media:

szerző quash | 2007, február 4 - 19:03
szerző quash | 2006, december 23 - 10:23

welcome in serbia

no comment :)

forrás: index.hu - Fiat Bravo fórum

szerző quash | 2006, július 26 - 22:20

klima töltés Következzen egy újjabb PGT kaland, ezuttal klimával :)

Röviden: 1xcsak nem hütött, 2 nap múlva klima kompresszor szíjját is ledobta.

Első lépésként délután kicseréltük szíj feszitő görgöjét mert ez adta meg magát, majd tettük volna fel az új szíjjat, amit természetesen nem méret, hanem katalógus alapján rendeltünk, ennek következtében hosszabb 3 cm-el, és keskenyebb 1-el, igy nem volt jó. Holnapig igeiglenesen felkerült régi szíj, ez a probléma megoldva.

szerző quash | 2006, július 25 - 21:54

ilyet nekünk is kell csinálnunk :D

szerző quash | 2006, július 21 - 22:38

Egy hete kértem meg azokat akik harmadik talin videóztak hogy valamilyen formában jutassák el hozzánk felvett anyagokat.
Sajnos egyetlen egy anyagot nem kaptam, senki nem jelezte hogy valamikor szándékában áll küldeni.
Igy tali DVD-sem lesz, nembaj, legalább nem kell megcsinálnom.

Kezdek egyre jobban kiábrándulni társaságból :(

szerző quash | 2006, július 14 - 21:23

Lassan az összes környékbeli országban megismernek bennünket, lehet hogy nemzetközi kapcsolatokat is építünk lassan ? :)

From: Club FIAT Bulgaria [info@fiat-bg.com]
Sent: 2006. július 14. 11:39
To: info@puntoclub.hu
Subject: Greatings from Club FIAT Bulgaria
Dear Friends

I just read the new about your perfect meeting on 12.07.2007. I'm happy to know that there are so many FIAT fens in the Hungary. Our club is much younger than your and was founded on 30.01.2006 and now we have 60 members. The first national meeting was on 28, 29, 30 April in Kazanlak, Bulgaria and we are planning to have another in September or Octomber.

szerző quash | 2006, július 4 - 11:41

Gyorsan összeraktam kis elözetes félét tali videóból, itt találjátok. Szeretnék minden talin készült videó anyagot begyüjteni, hogy tudjunk készíteni idén is egy DVD-t, mivel mi elég kevés anyagot rögzítettünk ez kevés lesz. Akinek van rögzitett anyaga légyszíves jelezze felém (quash@quash.hu).

szerző quash | 2006, június 24 - 22:14

Ma bejártuk tájékozódási verseny "útvonalát", amin egyből módosítottunk is, eredetileg olyan "útvonalat" terveztünk ahol egy adott ponthoz legalább 2 úton keresztül lehet eljutni. Ezzel csak az volt a gond hogy nagyon kötött bennünket a minimum két eljutási útvonal, ezért kevésbe szép helyekre jutottunk el.
Váloztatás után picit kötöttebb az útvonal, ezért cserébe viszony nagyon szép, azért nem kell megijedni, igy is elég komoly esély van az eltévedésre (még nekünk is sikerült :P )

néhány kép izelitől, leendő pontok, vagy környékük látható:
[i]ha valaki felismeri helyet, ne árulja el, maradjon titok :)[/i]
[img_assist|fid=1467|thumb=1|alt=2006_tajv_1]

szerző quash | 2006, június 18 - 19:44

Meleg volt, meglepően sokan voltunk, jót beszélgettünk.

Kivitelesen sikerült úgy végigmennem úgy M7-en hogy nem akartam letolni mindenkit, úgy tűnik még formálható vagyok. Ez legjobban megmaradt üzemanyag mennyiségen volt érezhető, Budaőrsön majdnem benzin 2/3-a még a tankban volt, úgy hogy klima is végig ment.
Utólag belegondolva jó hogy nem egyedül kellett kimennem Csiki-hez valószínűleg Gazdagrétről nem 25 perc lett volna, hanem több. (kösz Pepi)

szerző quash | 2006, május 18 - 23:01

Masfel honap alatt barmit meg lehet szokni, de valtozasok nem mindig jok, foleg ha kenyszerusegbol tortennek. Persze kenyszeru valtozas is hozhat pozitiv eredmenyt, talan most nekem is azt hozott.

Aprilis elejen kipurcant GT-ben hengerfej, es vezermutengely (errol irtam is - PGT negativ tuning ), ez nalam igy ev elejen mar tulajdonkeppen megszokott dolog, de ilyen durvan meg nem jelentkezett.
Tavaszra terveztem par atalakitast, igy most kenyszerusegbol meg is lehetett csinalni.
Mivel koncepcio mar nagyabol ismert volt, igy menetrend egyszeruen alakult - szetszedtuk, szornyulkodtunk, rendeltunk, vartunk, vartunk, vartunk ...
Multhet pentekre vegre fontosabb alkatreszek megjottek, igy elkezdodhetett vegso stadium.

szerző quash | 2006, május 12 - 20:06

Mai napon kissebb technikai problema adodott puntoclub webes kiszolgalojaval - pontossag kedveert egy s478-as proszeszor foglalat, cooleret rogzitto egyik muanyag lab eltort, aminek eredmenyekeppen serverben ehez tartozo processzornak megszunt a huttese, igy az kikapcsolt - ezt a problemat delutan fel4 korul sikerult orvosolni - miutan felkocsikaztam kaposvarrol es kicsereltem.

Aki ez alatt az ido alatt szerette volna meglatogatni oldalunkat, annak valoszinuleg nem sikerult (bar csoda allitolag leteznek), toluk elnezest kerunk.

szerző quash | 2006, április 29 - 11:36

Bevallom öszintén nem igazán vagyok oda RTL Klubon futó, AutóMánia című, "autós " műsorért, alapvetően koncepcióval semmi gond, de ha már autókkal foglalkoznak nem ártana ha valaki értene is hozzá, nem csak Balázska ömlengene.

Grande teszt alatt valahogy végig azt éreztem, hogy elmondja azokat a szterotipiakat amiket az olasz autókra az elmúlt évek alatt ráakasztottak.
Balázskán látszik hogy neki a nagyondrága autók "állnak jól", ami nem ilyen az csak rosz lehet.

Granderól elmondta milyen szép, egyfolytában hangsúlyozta hogy olasz, ezért nincsen rendesen összerakva, zörög, az összeszerelés minősége nem megfelelő, titokban vártam hogy elektronikát is előveszi, de erre nem került sor.

szerző quash | 2006, április 26 - 18:59

Tobben is kerestek EPER-t, itt megtalaljatok:

innen tudod letolteni
1.6 Gb, max 4 honapos, mar grande is benne van.

Letölt, Neroval, vagy valamilyen CD íro progival kiir, hasznal.

szerző quash | 2006, április 23 - 16:05

nem látszik a sötétben ? - menjen biztosra!

akit ezt nem veszi észre ...

kamion-soklampa

szerző quash | 2006, április 16 - 17:09

Véletlenül akadtam rá:

Fiat Punto II cabrio, avagy: "Fiat Punto Wish"

Nem kell megörülni, sajnos csak terv, jó régi terv 1999-es.
Designt Pininfarina csinálta, ezen ez egy képen kivül többet nem is találtam róla.
Igazi kisautó cabrió, kár hogy nem valósult meg, pedig azt hiszem ezt még mi himnemüek is felválalhattuk volna, nem úgy mint pár hasonló kisérletet (206 cc).

Nemtudom előkerült-e valahol, nekem ez új :)

Punto II cabrio

szerző quash | 2006, április 11 - 19:50

500abarth-front
Ha lehet hinni a pletykáknak FIAT talán végre újra elindul sportosabb kisautók irányába.

Nagysikerü Uno Turbo, 595/695 Abarth maga idejében legendás népszerüségnek örvendett, vagy emlithetnénk kicsit mostohán kezelet Punto GT-t is.

500abarth-rearGrandeval (és Stiloval) kapcsolatban már voltak pletykák 1.4 (esetleg 1.6) turbos motorról, most ugyan ez felreppent Fiat 500 megcsak papiron létező Abarth verzójával kapcsolatban is.

Rajzok alapján egy izigvérig olasz kis méregzsák van készülöben, nagyon remélem rövid időn belül útakon is láthatjuk majd.

szerző quash | 2006, április 5 - 19:19

Sok helyen lehet latni egy jol sikerult tuning eredmenyet,
most akkor kovetkezzen egy rosszul sikerult eredmenye:

jo sok kep:
http://www.puntoclub.hu/gallery/tulajok/quash/2006_hf-caput/

igazabol nagyon megsem volt huzva:
- SEB2 GT3
- sportlegszuro
- 1.0 bar-ra emelet fix turbonyomas
- kat. nelkulo 60-as Remus rendszer

szerző quash | 2006, április 2 - 02:07

balcsi-legkoszosabbBalcsipartiPUNTOura part II élménybeszámoló

Punto találkozó ? voltam már, kell ez nekem ? – szombat reggel kb. 3 óra alvás után ez zsongott a fejemben. – végül is, „kell ez nekem győzött”, azt hiszem nem bántam meg.

Keszthely felé menet utolértem négy puntot, elég nyilvánvaló volt úti céljuk ezért beálltam mögéjük, bízva abban hogy ők tudják hova is kell menni, tavaly kicsit nehezen találtam meg Liget Plázát. Belvárosban kiderült ők sem tudják, picit eltévedtünk.
Parkolóban szokásos autóvizit, ismerkedés, hideg, és a jól megszokott várakozás a későkre, pestről érkező konvoj kb. másfél óra, de ez így van rendjén. Reggeli gyülekezőből nem sok minden maradt meg, hideg volt.

szerző quash | 2006, április 1 - 08:51

Meglepődve tapasztaltam hogy márciusban több mint egy millió találatot kapott az oldal, úgy tűnik megérte az oldal átalakítása, nagyon szépen elkezdtünk működni. 640 felhasználó (januárban csak 450 volt, és régiek közül sokakat töröltünk is), minden hónapban duplázódó látogatottság, több jól sikerült minitali, egy nagyon jól sikerült balcsitali.
Azt hiszem szerénytelenség nélkül állíthatóm Magyarország legdinamikusabban fejlődő olasz autós (de az is lehet hogy sima autós) klubja vagyunk.

Köszönet minden fanatikusnak :)

szerző quash | 2006, március 27 - 18:56

Tobben is kerdeztek 7vegen, lesz-e iden nagy punto tali ? -
nos jelentem meg lettem gyozve, LEESSZZZ! :)

Varhatoan junius vege,pontos idopontrol jo szokas szerint szavazunk.
Program ket napos, iden belekalkulaljuk az idot, ha esik szombaton cserelodik a ket nap.

Minden bepotlunk ami tavaly kimaradt.

Tartalom átvétel