Kiva blogja
szerző Kiva | 2010, január 11 - 19:39

Szevasztok!
 
Nem akarom hosszú lére ereszteni a bevezetőt, mert teljesen felesleges...Aki ismer tudja, hogy ritkán beszélek zöldséget... :-)
Mivel ezt a cikket gyönyörűen megírták úgy érzem nagyon sok kérdés megválaszolásában segíthet az etanol használatáról.

szerző Kiva | 2008, március 10 - 18:35

Tisztelt Klubtársaim!

Egy pár sorban elmesélem hogyan is történt a Bravo mérése.
Vannak Puntos szaktársak akik mutatnak némi érdeklődést a járműgépészet iránt.
Mivel ebben egy kicsit jártas vagyok, kérték vessek egy pár pillantást, egy saját tervezésű és kivitelezésű padra. Gondoltam, hogy nem lesz egyszerű a gépezet, mert a magyar elme félelmetes.

szerző Kiva | 2008, január 26 - 18:10

Drága Barátaim!

Ma végre átvehettem a többszörös győztes Punto utódját, egy Fiat Bravo személyében.
Ezt az autót is meglepetésnek szántam, sikerült is.
Nagy mosoly jelent meg az asszony arcán mikor meglátta. Tudta, hogy lesz, de majd' egy hónappal hamarabb sikerült átvenni. A megrendeléskor február végét mondták. De ma este már nálunk alszik az udvaron.
Kicsit furcsa és szokatlan, tapasztalat csak annyi, hogy nagyon halk és borzalmasan kemény. Belülről szerintem a kategóriában a legszebb.

szerző Kiva | 2007, november 6 - 17:42

Szeretnék rövid összehasonlítást arról ha kipufogó cserét hajtunk végre mi amit érdemes felrakni az autóra. Persze most nem a nagyhangú sportdobokról lesz szó. Az ízlés kérdése inkább...

szerző Kiva | 2007, november 6 - 17:07

Szevasztok!

Ma unatkoztam és utánanéztem a könyveimben hogyan tudjátok kicsit hosszabb élettartamúvá tenni a gázolajos motorotokat.
Ez euro 4 és euro 5 motoroknál igaz a legjobban, de a p1 TD motor(Deszkáé) is EGR szelepes.
Erőteljes fejlesztések történtek a nitrogén-doxid kibocsátás visszaszorítására ( ettől büdös a gázolajos verda). A legnagyobb eredménye a szelektiv katalitikus redukció(selective catalic reduction-SCR) alkalmazása.

szerző Kiva | 2006, december 2 - 10:50

Szervusztok Puntostársak!

Azt hiszem nem fűzök komoly kommentárt a képekhez.
Kérek mindenkit(ez rám is igaz), hogy csak óvatosan.

Merültek fel kérdések...

A blogot éppen a szerencse fia írja.
A történet: teherautó mögött főúton megáll... kanyarodnék...fék nélkül belerohanó teherautó.

Üdv: Brusz...

[img_assist|fid=2321|thumb=1|alt=1]

[img_assist|fid=2324|thumb=1|alt=2]

[img_assist|fid=2327|thumb=1|alt=3]

[img_assist|fid=2330|thumb=1|alt=4]

[img_assist|fid=2333|thumb=1|alt=5]

[img_assist|fid=2336|thumb=1|alt=6]

[img_assist|fid=2339|thumb=1|alt=7]

szerző Kiva | 2006, november 14 - 20:53

Szevasztok!

Nem tudom ki kapta már meg a kötelezőjéről a jövő évi díjat. Mi igen.
Erre egy nagytudású haverom mondta nézzem meg a www.biztositas.hu oldalon mit ajánlanak. Hát kapásból majd' 8eft a különbség.
Nem mindenben vagyok spórolós fajta, de inkább ha már van rá mód, hogy megmaradjon akkor hajrá. Kijön belőle egy adag benzin valamelyik túrára...
A másik, hogy ha ajánlást küldtél erről valakinek akkor sorsolnak is. 500 liter benzin vagy a biztosítás éves díja. Na ekkor nem bírtam ellenállni.

Vagyunk itt sokszázan.

Körbeküldjük, jót spórolunk a benzint meg kifurikázzuk.

szerző Kiva | 2006, augusztus 23 - 17:32

Szevasztok Mindenkinek!

Örömmel értesítünk mindenkit, hogy bővült a Puntos csapat egy fő férfival...
Ma 14:12-kor megszületett a fiunk.
Ha ügyesen növöget akkor jövőre már jön velünk a talikra!

A kismamáknak és kispapáknak üzenem: nagyon szép emlék ha együtt csinálják végig.

Üdv: KIVA

Máté, Petra, Attila

Ime a kis földieper...:)

[img_assist|fid=1856|thumb=0|alt=Így néz ki egy frissen szedett földieper...Máténak hívják]

szerző Kiva | 2006, április 2 - 10:35

Sziasztok!

Már régen volt az első Puntonk és nem voltak tiszta emlékeim a fogyasztást illetően. De most sikerült kipróbálni mit bír egy teletankból...
Koppanásig tankolva Budaörsön aztán végig a túrán. Utána 3 nap munka a városban. Kísértettem a Jó Istent, hogy kibírja a kútik, de nem...
775 km 47 liter benzinből. Mért adat, a zuhogó esőben fogyott ki a benzin. Most már az is biztos, hogy jól mér az üzemanyagmérő...

Eddig is biztos, hogy jó döntés volt az autó, de ha a fogyasztást is nézem akkor mindent visz. A céges focus 1.4 betegágy és simán kellett neki a 9 liter és az csak 75 ló.

Tartalom átvétel