Punto II
1999-2002
szerző bbb | 2008, augusztus 12 - 17:04 |

Ide lehet írni minden, a beltérrel kapcsolatos kérdést, problémát, ötletet, megoldást, hiányosságot, ...Az indító kérdés pedig Pipedli szájából hangoztt el:Le szeretném venni a puntóm felső műszerfalát, az egészet, ahol a fejegység , a km óra, stb van az a felső rész. Hogyan, s miként?

szerző Névtelen | 2006, április 24 - 22:17 |

Sziasztok! Csakhogy hû maradjak a topic ciméhez,egy olyan gondolatot osztok meg veletek ami régóta a fejemben motoszkál.Ez nem lenne más mint az hogy a lehetöségeimet felajánlva(karosszérialakatos mühelyben dolgozom) segitsek a puntos társadalomnak,amit ugy képzelek el hogy bizonyos keretek között maradva,szivesség alapon kölcsönösen követnénk el egymás ellen.A lakatoláson kivül egyébb lehetöség is adott.Van fényezõ ismerös,vagy ha te is az vagy,de nincs hol,akkor van kompresszor,egy komplett lakatos és féligmeddig szerelõmühely.Igaz olasz tipussal nagyon ritkán találkozom,mivel a kuncsaftok német pártiak,viszont a saját kis puntom mindegyiknél többet jelent,mégha sok kritikát kapok miatta;) Szóval a lényeg hogy tegyük össze a tudásunkat,igy nemcsak a tudás lesz nagyobb hanem akinek nincs rá lehetösége annak is megadatik a lehetöség hogy ne gomboljanak le róla vaskos összegeket a máskaszervizekben.Abban bizom vannak még akik hasonloképp gondolják!

szerző Névtelen | 2006, április 23 - 22:37 |

Szasztok Allore-k!

Hogy öszinte legyek egy BMWs haverom ragasztotta rám ezt a forum mizériáját.E30 club amit láttam elöször itt a neten,és megkell mondjam van mit tanulnunk tõlük,tudom ez most sokakban felháborodást okoz,de se bajor fanatikus nem vagyok sem fikázni nem szeretném a punto forumot,eccerüen nekik vhogy jobban sikerült családiasabb forumot alkotni,ami nem jelenti azt hogy mi ne lehetnénk hasonloképp kifinomultak!
Megismétlem,nem a puntosok népes táborát huzom le...mert tagja és olvasoja is vagyok egy ideje.Remélem nem haragitok magamra senkit!

Üdv Stu-Art

szerző Névtelen | 1970, január 1 - 01:00 |
-
szerző BluElefantino | 2006, április 14 - 08:28 |

Sziasztok! Tegnap éjszaka lelopták a kocsim oldaláról az Abarth jelvényeket, és az a baromarcú közben összekarcolta a fényezésemet!( Rohadt ideges vagyok! ) A legfájóbb az egészben hogy biztos hogy Fiat tulajdonos, mert párban vitte!

szerző elzolee | 2006, április 7 - 11:12 |

Helló mindenkinek!
Valamelyik nap a motorháztetõ felnyitása után szembeötlött a mellékelt képen látható alkatrész. Úgy tûnik, mintha valamilyen védõkupakkal, vagy tetõ, v. valamilyen más módon el lett volna eddig takarva (vagy csak nem vettem észre?). Kérdésem a következõ lenne: mi ez, illetve jelent e valamilyen problémát, hogy így jártam vele eddig?
elzolee

szerző quash | 2006, április 3 - 08:58 |

a szokasos problemaval kuzkodtem.fekezesnel és indexelesnel vilagitott az a kis ego a muszerfalon.itt olvastam mindenfelet,égohiba,vezerlohiba,stb.
elvittem szerelohoz mert idegesitett és ossze vissza villogott és kiderult,hogy sima csatlakozo hiba.besult valami bigyó.500 forintert megcsiszolta kicsit+ befujta es azota semmi gond!ha gondoljatok leirom bovebben bar nem nagyon ertek hozza.

szerző quash | 2006, március 21 - 10:25 |

Sziasztok! Mekkora a legnagyobb elfogadható méret amit rá lehet tenni a punira? És milyet ajánlotok? Esetleg hol a legolcsóbb? Meg tudná nekem mondani valaki, hogy melyik méret mit is jelent pontosan: 195/65 15R - a felni méreteket nem vágom... Nem mintha a gumikhoz értenék... Köszi!

szerző Scream | 2006, március 20 - 09:33 |

Tegnap lemostam édesanyám motorterét (már rettentõen koszos volt), lezacsizva a fontosabb elektronikai dolgok. Kocsi utána szépen indul, de ma mondja nekem, hogy a ventillátor csak 4es fokozatban hajlandó mûködni a többiben nem csinál semmit? Vmi ottlet hogy hogy lehet orvosolni a gondot? Merre található a ventije a szellõzõnek? (ez egy klimás hlx)

---------------------------------------------------
| Don't drink 'n' drive, just smoke 'n' fly! |
---------------------------------------------------
Fiat Punto Sporting MK2 (Scream edition)

szerző Névtelen | 1970, január 1 - 01:00 |
-
szerző dzolee | 2006, március 2 - 11:45 |

Helló kicsit behalófélben van az audió felszerelés a kocsimban. egészen pontosan a 4 darab, első ajtókban lévő hanxóróból már csak 1, a jobb oldali magas müxik. tud valaki egy tipust mondani, hogy milyet vegyek? kell 2 db mély és 1 db magas. őszinén azt sem tudom, hány ohmos kell bele. árban kb hogy állhat darabja? thankx! Zolee

szerző puntoii | 2006, február 27 - 15:12 |

Szevasztok..Nics valkinek ez a kombinacioja..195/50/15 gumikkal vagy hasonloval?Kivancsi lennek hogy eszereveheto e az erocsokkenes ez a fogyasztas emelkedes,vagy minimalis a kulombseg..
Kosz

szerző dzolee | 2006, február 27 - 14:52 |

Helló,

tud-e valaki támpontot adni, mi lehet a gond a szekérrel?

Meleg motornál (hőmérséklet jelző középen), amikor lassitok, teljesen kinyomott kuplunggal (pl piros lámpához közelitve), a fordulatszám fent marad 1500-2000 körül, kb állandó értéken. Aztán amikor már megálltam, szépen visszaesik alapjáratra.

Érdekes, nem mindig jön elő, de az esetek nagy részében igen.

A váltó nem recseg, bekapkodja a sebességeket gond nélkül.

Mi lehet a kórság?

Köszi

Zolee

szerző t-oom | 2006, február 23 - 07:44 |

t-oom Picit átalakítanám a kipufogót, a katalizátor mögött ikresített 60-as csõvel dob nélkül. Vagy kell hozzá dob, vagy vegyem ki a katalizátort is, nem t-oom. Segítsetek. Nem tudom, hogy milyen hangja lesz, lesz-e valami változás a teljesítményben, vagy számottevõ nem. Ha valakinek van ilyesfajta tapasztalata, kérem itt írja le. Nem szeretnék túl nagy hangot, hogy hosszútávon is lehessen közlekedni fejfájás nélkül, de azért egy kicsit legyen morcos. Elõre is köszi, ha tud val

szerző Hyperion | 2006, február 17 - 10:20 |

Sziasztok! Tegnap bekerült a kocsimba a 4 leömlő+kat+gázgy. kombó..1 lambda 1 -es hengernél.. 2-es lambda katalizátor után... De vmiért világít az üzemanyag bef. rendszer hibaledje.. miért??? Autó megy mint a barom.. se dadogás, se rángatás. Kösz...

szerző Névtelen | 1970, január 1 - 01:00 |
-
szerző quash | 2006, január 18 - 21:07 |

28.000 km van a vasba. Két hete hideg-meleg motornál halk kopogás hallható -> Irány márkaszervíz mert még garis -> Megnézték és tényleg vmi nem ok, de mondják ki kell hívni olyan fickót, aki ezekkel a garis dolgokkal foglalkozik, majd Õ megmondja mi légyen vele -> Köv héten megbeszélt idõpontba visszavittem, szaki megnézi, majd mondja a Fõnöknek, hogy "hézagolási probléma", de menni nyugodtan lehet vele. Na most ez meg mi a fene lehet???? Próbáltam többet kihúzni a Fõnökbõl de nem tudtam. Annyi, hogy nem generátor, hanem a motornál vmi. Most intézi a cuccokat, meg a csereautót hozzá és be kell vinnem majd 2-3 napra a vasat.

szerző Csizi | 2005, december 19 - 21:22 |

Sziasztok! Tud valaki légzsák hibát törölni? Ha van más megoldás, ezért nem vinném márkaszervízbe. Szerelõm nem húzta le az akkusarut és úgy húzta ki a bizti tábla melletti tápcsatlakozót és azóta ég a 2 légzsák piktogramja.

szerző Csizi | 2005, október 22 - 15:37 |

Hi all!

Szétkaptam ma a középkonzolt, hogy kicseréljem az izzókat, mert 4-bõl csak 1 világít. Ott akadtam el, hogy nem tudom kivenni az izzót a foglalatból. Ha jól emléxem, akkor itt már volt olyan ember, aki kicserélte õket. Graabo?
Segítsetek ha tudtok, nem akarom úgy összerakni, hogy nem cseréltem ki az izzókat.

szerző quash | 2005, október 10 - 07:56 |

Sziasztok!
Nekem is elõjött egy probléma így 27000 km-nél bár nem tudom,hogy tipikus hiba-e,mert még nem olvastam róla.
Tehát a probléma : tegnap viszonylag késõ este,mindenféle elõzetes jelzés nélkül bekapcsolt magától az utastér levegõbefúvás,nem is akárhogy hanem rögtön a legnagyobb fokozaton (4-es) fujja be a levegõt.Elõtte nem volt kapcsolgatva,sem bekapcsolva, a kapcsoló 0 állásban van, a ventilátor viszont pörög 1000-el.Találkozott már valaki ezzel a problémával?Tud esetleg valaki megoldást?
Elõre is köszi a segitséget.

üdv : Gábor

szerző Névtelen | 1970, január 1 - 01:00 |
-
szerző Hyperion | 2005, szeptember 12 - 12:42 |

Sziasztok!

Segítsetek mert fejbelövöm magam...milyen ertelmes szettet lehet belerakni a punyesz elsö ajtajaba??? 1szerüen nem fer bele semmi..nektek mivan bent ha van??? olyan 30-35-m lenne ra...
kösz szepen...

szerző Pepi | 2005, augusztus 27 - 09:30 |

Üdv PUNTO-sok!

PROBLÉMÁK: minden olyan kisebb-nagyobb probléma kifejtése, amivel a hétköznapokban találkozik az ember a P II-essel. ÉSZREVÉTELEK: jó illetve rossz tapasztalatok részletezése. SZERELÉS, JAVÍTÁS: lehetõségek a leggazdaságosabb megoldásra, az eredeti állapot helyreállítására. GYÜJTÖGESSÜK tapasztalatainkat. Tanulság magunknak, segítség másoknak.

szerző quash | 2005, augusztus 22 - 19:45 |

geeorge Hi ! Megmondaná valaki, hogy milyenre cseréljem? Nem rég vettem és szeretném kicserélni mindkettöt. 1.2 8V tipus. Aki tud kérem, segitsen. Köszi!

szerző Balika | 2005, augusztus 18 - 09:53 |

Sziasztok!

Tanácsot szeretnék kérni tõletek. Van egy 2000 es HLX 1,2 16 v punto II. esem, és valami baja van az ABS nek. Kontrollámpa nem világít, az ABS mûködik, de, amikor araszolok a piroslámpánál, és már csak kb 5-tel megyek, akkor bekapcsol valamiért, amikor 100% hogy nem kéne. és ezt ma már szinte minden fékezéskor (amikor nagyon lassan megyek) csinálja. és nincs is valami nagyon jó hangja. segítsetek, hova vigyem, mit nézessek?

szerző Scream | 2005, augusztus 13 - 11:47 |

Nem tudom a ti PII-töknél is elõfordul-e, mert az én PII Sporting-omnál (2003.05. havi) rendszeresen csinálja (valszeg a motorral lehet a baj, mert eddig 2 kipuffnál is ua. hang volt), hogy motorfékezéskor amikor már olyan 2000-1500-1000 környékén jár, akkor elkezd hörögni a motor. Ez kicsit idegesít engem, mert van egy másik PII-nk is és az nem csinálja. És félek, hogy nem egészséges jelenség ez és a motor fogja a kárát látni, ha nem lesz orvosolva. Igaz nem robban be semmi, szóval nem nagy durrogások vannak, mint amikor a gyújtás nincs jól beállítva, de én valószínûnek tartom, hogy egy kisebb mértékû elállítodás lehet, mert "mégcsak" hörög. Nektek mi a véleményetek, mi okozhatja, hogy lehetne orvosolni? Vagy esetleg ez normális?

szerző Hyperion | 2005, augusztus 9 - 11:27 |

Sziasztok!

Sajna úgy néz ki, hogy nálam is megjelent a kuplungrángatás. A problémám csak az, hogy a jövő 7en megyek vele nyaralni...olyan 1000KM-et. szertintetek elmerjek indulni? nem fog esetleg szétesni? Jelenleg semmi baja nincs...és a rángatást is csak nagyon ritkán csinálja..max hetente 1szer..

szerző Névtelen | 1970, január 1 - 01:00 |
-
szerző Rajesz | 2005, augusztus 4 - 02:16 |

Sziasztok!

Nekem egy 2000-es évjáratú 1.2-es 16 szelepes HLX-em van. Az a gondom vele, hogy melegben dugóban elég hamar felmegy a vízhõfok jelzõm pirosba, de amikor sikerül haladni akár csak 40-nel is már egybõl visszaesik normálra. Tapasztalt már valaki hasonlót?

szerző Hyperion | 2005, július 25 - 10:46 |

Sziasztok!
A neten keresgéltem chiptuningal foglalkozo cegeket, MO-on és eléggé humbukknak tünik KB a fele..konkretan en egy Punto II sporting-ot szeretnek megcsippeltetni..de mostmar nemtom.. :( Esetleg van vkinek sajat tapasztalat?..-> mas...mar regota foglalkoztat a gondolat, hogy mi lenne, ha sajat magam csinalnam ezt...5 evig autoszerelo voltam, mostmeg infos..szal az alapok megvannak..esetleg ti közületek nem probalkozott mar vki ilyennel? Bar tudom, hogy nagyon nem 1szeru dolog...de szivesen belevagnek...

Tartalom átvétel